Algemene informatie

Algemene informatie

Hieronder leest u alvast informatie die voor u fijn is om te weten voordat u contact met onze tandartspraktijk opneemt.

Werkwijze en huisregels

Iedere tandartspraktijk is verplicht om haar patiënten volledig te informeren over de werkwijze en de huisregels. De werkwijze en huisregels van BlinQ Tandartsengroep leest u hier.

Kwaliteitsbeleid & Patiëntveiligheid

BlinQ Tandartsengroep hecht ontzettend veel waarde aan het leveren van kwaliteit. Wij zijn ook erg blij indien u ons beoordeelt via de knop 'patiënten vertellen'. Reacties van onze patiënten zijn belangrijk om ons kwaliteitsbeleid op peil te houden. Op deze website leest u meer over ons kwaliteitsbeleid en hoe wij omgaan met de patiëntveiligheid.

Garantieregeling

Ook op tandheelkundige werkzaamheden wordt garantie gegeven. Niet iedereen is hiervan op de hoogte. Check de garantieregeling van BlinQ Tandartsengroep onder het menu 'Patiënteninfo' op deze website.

Informatiefolders

In de informatiefolders van BlinQ Tandartsengroep  leest u nog meer informatie over allerlei tandheelkundige klachten, behandelingen en adviezen. Heeft u na het lezen nog vragen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag. Lees hier onze informatiefolders.

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

LET OP: Alleen de locaties VIJVERSTRAAT en BEIAARD hebben momenteel ruimte voor nieuwe patiënten.

Geslacht/Gender:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces) (citizen service number):
Staat u onder bewind?/Are you under guardianship?:*
Selecteer uw praktijk / Select your location:*
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?/How did you find us?:

 

BlinQ Tandartsengroep
Kies een locatie om de openingstijden te zien.