Garantieregeling

Garantieregeling

Wij streven ernaar om u dé hoogst mogelijke kwaliteit te leveren en bieden een heldere garantieregeling waarin u het onderstaande van ons kunt verwachten.

Wat houdt dit in?

  • Voorafgaand aan de behandeling mag u altijd om een kostenbegroting en een behandelplan vragen. 

  • Voor behandelingen waarvan de begrote kosten meer dan €250,- bedragen, krijgt u automatisch van de tandarts een begroting en behandelplan. Deze ontvangen wij graag voor akkoord ondertekend retour voor aanvang van de behandeling. Tijdens de behandeling kan blijken dat de kosten meer dan 15% boven de begroting uit gaan komen; in dat geval zullen wij dit altijd met u bespreken. 

  • BlinQ Tandartsengroep voert alle behandelingen uit volgens de standaarden in de beroepsgroep.

  • Op het gebied van de infectiepreventie, de inrichting van onze praktijken en processen, de opleiding van onze medewerkers en de stralingsrichtlijnen van alle röntgenapparatuur wordt in de praktijk voldaan aan alle wettelijke eisen en richtlijnen.

Tandheelkunde is een medisch beroep. Het gaat om behandelingen die bij iedere persoon weer anders kunnen uitpakken. Onze behandelaars hebben geen resultaatverplichting maar een inspanningsverplichting. Ondanks uiterste zorgvuldigheid van onze behandelaars kan de uitkomst van een behandeling nooit met volledige zekerheid worden voorspeld. Voor zover mogelijk zullen wij u vooraf van de risico's op de hoogte stellen.

Mocht u onverhoopt van mening zijn dat een (deel van een) behandeling niet volgens de norm is uitgevoerd, dan zullen wij onze uiterste best doen om samen met u tot een oplossing te komen. Wij vertrouwen erop dat u in eerste instantie samen met uw eigen behandelaar tot een oplossing probeert te komen. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling.

Moedermerk heeft voor de diverse behandelingen een garantieperiode gedefinieerd, welke u op deze website aantreft. Binnen deze periode mag u terugkomen op door ons uitgevoerde werkzaamheden en zullen wij beoordelen of deze voor kosteloze reparatie in aanmerking komen. Bij de beoordeling hiervan nemen wij mee of er sprake is geweest van normaal onderhoud en gebruik en regelmatig bezoek aan de tandarts. Verder wordt ook bekeken of er geen wijzigingen in het werkstuk zijn aangebracht (ook niet door derden).

BlinQ Tandartsengroep is onderdeel van Moedermerk.

Mocht blijken dat een ondeugdelijke behandeling de oorzaak is van uw klacht, dan wordt deze in beginsel kosteloos opnieuw gedaan. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zullen wij de oorspronkelijke kosten verrekenen met een alternatief behandelplan.

Garantietermijnen

Hier treft u een overzicht van onze behandelingen met bijbehorende garantietermijnen aan.

 

Meer informatie

  • Vijf jaar garantie op:

    - Kroon en brugwerk

    - Implantaten

    Indien er binnen een jaar na plaatsing sprake is van behandeling onder garantie, dan wordt 100% van de kosten van herbehandeling vergoed. Jaarlijks vermindert het garantiebedrag met 20%.

  • Garantie verloop:

    - Binnen een jaar na plaatsing    100%

    - Binnen 1-2 jaar na plaatsing     80%

    - Binnen 2-3 jaar na plaatsing     60%

    - Binnen 3-4 jaar na plaatsing     40%

    - Binnen 4-5 jaar na plaatsing     20%

    - Na 5 jaar                                   0%

  • Eén jaar garantie op:

    - Vullingen

    - Prothesen

    - Splint

  • Geen mogelijkheid op garantie bij:

    - Vullingen melkgebit

    - Wortelkanaalbehandeling

    - Relaps orthodontie

    - Parodontologie

    - Bleken

27 januari 2023

Voelen ons altijd op ons gemak

Voelen ons altijd op ons gemak. Tandarts is van niemand echt een hobby denk ik maar als je dan to...

Lees meer
27 januari 2023

Vriendelijk personeel

Het team is erg vriendelijk en stelt je zonodig op je gemak. Detail: ik mis een kapstok in de ont...

Lees meer
26 januari 2023

Altijd goed en deskundig geholpen.

Altijd goed en deskundig geholpen.

26 januari 2023

Bijna pijnloos

Op mijn gemak gesteld door Ed. Rustige aardige kalme man die elke handeling vantevoren aankondigd...

Lees meer
26 januari 2023

top

de afspraak was op tijd en Ed heeft zelfs nog een andere klacht mee kunnen nemen zodat we daar ni...

Lees meer
26 januari 2023

Goede, zorgvuldige behandeling

Goede behandeling. Echt de tijd ervoor genomen

26 januari 2023

Top

Fijne praktijk

26 januari 2023

Heel vriendelijk

Ik zie het als een prettige ervaring.

25 januari 2023

Prima geholpen

Vriendelijke ontvangst en behandeling

25 januari 2023

Goede kwaliteit

Goed, vakkundig geholpen, alleen duurde het ruim een mnd voordat ik geholpen kon worden!,

25 januari 2023

Mooi op tijd

Mooi op tijd. Vervolgafspraken pas 3 maanden later !

24 januari 2023

Superteam

Geweldig behulpzaam team

24 januari 2023

Goede service en behandeling

Snel en goed geholpen. Praktisch advies gekregen en heel vriendelijk en professioneel behandeld.

23 januari 2023

Goed

Prima mondhygiëniste

22 januari 2023

Zeer prettig

Prettige ontvangst en een goed advies.

22 januari 2023

Uitstekend!

Uitstekend behandeld!

21 januari 2023

Professioneel en vriendelijk, vlot geholpen

-

20 januari 2023

Geweldig

In Geertje heb ik angst overwonnen

20 januari 2023

Prima

Opvolging vanuit bericht op website moet nog een 'strakker'.

19 januari 2023

Prima tandarts en mondhygiëniste!

Mondzorg zoals het hoort!

19 januari 2023

Prima behandeling

Jammer van de lange wachttijd voor het plaatsen van een afspraak. Ontvangst en behandeling prima

18 januari 2023

gewoon goed

Tandarts Ed Wien is een vriendelijk persoon en voor zover rik kan boordelen ook heel kundig.

16 januari 2023

Prima behandeling

Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat je kan verwachten. Ook het maken van een...

Lees meer

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
Selecteer uw praktijk:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

BlinQ Tandartsengroep
Concordialaan 10
4874 NZ
Etten-Leur
Vr
8:15 - 17:00