Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Super
Gewoon goed

Tevreden over de behandeling
Mijn ervaring bij de tandarts is heel goed. Vriendelijke tandarts en assistent. Heel professionee...
Lees meer
Marta
Intake gesprek ging prima

Vriendelijke medewerkers
Ik was vlot aan de beurt en had een fijne begeleiding!

Prettig
Hoewel ik er altijd als een berg Tegenop zie ga ik redelijk relax weer huiswaarts

Prima tandarts
Deze week ben ik bij Ed Wien geweest en zoals gewoonlijk weer een uitstekende behandeling ondergaan.
Lees meer
Goed
Een nieuwe tandarts.het was goed.

tussendoor afspraak snel ingepland, uitvoering correct
afgebroken stuk kies is vakkundig hersteld

Goede praktijk
Het is een hele fijne praktijk, ben geen fan van de tandarts maar wordt op me gemak gesteld en de...
Lees meer
Vriendelijk en deskundig.
Zie bovenstaande.

Op zich prima tandarts. Alleen in het weekend en tijdens de avond lastig de juiste te bereiken.
Lastig als je pijn hebt. Ooit zelf meegemaakt. En recent mijn gezin. Is nog net zo'n probleem. Mo...
Lees meer
.
Jammerdat er zoveel verloop van tandartsen is..

Heel erg vriendelijk personeel en erg kundig allemaal
Kunnen altijd gezellig kletsen en ze informeren je goed wat ze steeds gaan doen, ze zijn goed ges...
Lees meer
Goede behandeling met plezierig contact en overleg
Dhr. Wien is een hele fijne tandarts. Jammer dat hij zijn carrière afbouwt.

Super
Meteen handelen bij uitgevallen vulling geweldig

vriendelijk geholpen en fris naar buiten!
Fijn en kundig

Prima behandeling
Altijd vriendelijk en verstand van zaken

Deze locatie maakt alle verschil
We zijn een paar keer op de Beiaard geweest, maar komen liever op jullie andere locatie

Goed ervaring gehad.
Ik was heel goed gelopen, Goede communicatie.

Goed
Fijn geholpen

Gewoon goed en vertrouwd
Top

Kundig en vriendelijk met oog voor de patiënt.
Bij Herman de Raaff mijn angst voor de tandarts overwonnen. Alle aandacht, zeer kundig.