Tandartsrekening

Tandartsrekening

Meer tijd voor u. Omdat wij liever met u dan met onze financiële administratie bezig zijn, hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan Infomedics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van nota’s.

Wat betekent dit voor u?

Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij uw zorgaanbieder bekend zijn, bieden wij u de mogelijkheid om uw rekeningen digitaal te ontvangen.

Na uw eerste bezoek aan uw zorgaanbieder ontvangt u van ons een papieren rekening én een e-mail waarin u wordt uitgenodigd een account aan te maken op infomedics.nl. Bij het aanmaken van uw account heeft u de papieren rekening nodig.

Na het aanmaken en het koppelen van de papieren rekening, plaatsen wij uw rekeningen voortaan op uw account. Wanneer er een nieuwe rekening voor u klaar staat, ontvangt u van ons een e-mail.

Liever op papier?

U bent niet verplicht uw rekening digitaal te ontvangen. Wilt u dit liever niet? Betaalt u dan de papieren rekening die u van ons ontvangt.

Voorkom onnodige rente- en incassokosten

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen en deze termijn is bindend. Het is belangrijk dat u zich houdt aan deze betalingstermijn, u voorkomt hiermee onnodige rente- en incassokosten. Indien u niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen, neemt u dan contact op met Infomedics (voor een betalingsregeling).

Uitgebreide informatie

Wilt u een adreswijziging doorgeven of heeft u vragen over uw nota? Neemt u dan contact op met Infomedics via telefoonnummer 036- 20 31 900 of via rekening@infomedics.nl. De Servicedesk van Infomedics is iedere werkdag van 09.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar. U kunt ook terecht op de website www.infomedics.nl voor de werkwijze, betalingen en uw tandartsrekening.

Meer informatie

  • Kostenbegroting

    Om u niet voor verrassingen te laten staan, ontvangt u bij voorgenomen behandelingen boven € 250,- een kostenbegroting. Wij vragen u de begroting te tekenen voor akkoord. Aan de hand van uw kostenbegroting kunt u contact opnemen met uw zorgverzekeraar om na te gaan of deze kosten geheel of gedeeltelijk door uw zorgverzekeraar vergoed danwel geheel of gedeeltelijk voor uw eigen rekening komt. Houd er rekening mee dat wij geen inzicht hebben in de hoogte van uw (resterende) eigen risico.

  • Uw privacy

    Onze praktijk beschikt over een privacy statement. Hierin kunt u lezen welke persoonsgegevens wij van u verwerken en waarom wij dit doen. Wij respecteren uw privacy en doen er alles aan om uw persoonsgegevens te beschermen met inachtneming van de geldende privacywet- en regelgeving.

    Ons privacy statement kan wijzigen als nieuwe ontwikkelingen daartoe aanleiding geven. Het meest actuele privacy statement van BlinQ Tandartsengroep vindt u hier. Het privacy statement is van toepassing op alle persoonsgegevens die onze praktijk van u verzamelt en verwerkt als verwerkingsverantwoordelijke. Wij verwerken persoonsgegevens wanneer u onder andere bij ons onder behandeling bent, onze website bezoekt, een formulier op onze website invult, bij ons solliciteert of wanneer u ons informatie geeft tijdens (telefoon) gesprekken en e-mailcontact.

  • Offerte- en betalingsvoorwaarden tandheelkundige zorg

    Op onze dienstverlening zijn de offerte- en betalingsvoorwaarden tandheelkundige zorg van toepassing. U kunt een exemplaar van deze voorwaarden hier terugvinden op onze website of opvragen bij de balie van onze tandartspraktijk.

27 januari 2023

Voelen ons altijd op ons gemak

Voelen ons altijd op ons gemak. Tandarts is van niemand echt een hobby denk ik maar als je dan to...

Lees meer
27 januari 2023

Vriendelijk personeel

Het team is erg vriendelijk en stelt je zonodig op je gemak. Detail: ik mis een kapstok in de ont...

Lees meer
26 januari 2023

Altijd goed en deskundig geholpen.

Altijd goed en deskundig geholpen.

26 januari 2023

Bijna pijnloos

Op mijn gemak gesteld door Ed. Rustige aardige kalme man die elke handeling vantevoren aankondigd...

Lees meer
26 januari 2023

top

de afspraak was op tijd en Ed heeft zelfs nog een andere klacht mee kunnen nemen zodat we daar ni...

Lees meer
26 januari 2023

Goede, zorgvuldige behandeling

Goede behandeling. Echt de tijd ervoor genomen

26 januari 2023

Top

Fijne praktijk

26 januari 2023

Heel vriendelijk

Ik zie het als een prettige ervaring.

25 januari 2023

Prima geholpen

Vriendelijke ontvangst en behandeling

25 januari 2023

Goede kwaliteit

Goed, vakkundig geholpen, alleen duurde het ruim een mnd voordat ik geholpen kon worden!,

25 januari 2023

Mooi op tijd

Mooi op tijd. Vervolgafspraken pas 3 maanden later !

24 januari 2023

Superteam

Geweldig behulpzaam team

24 januari 2023

Goede service en behandeling

Snel en goed geholpen. Praktisch advies gekregen en heel vriendelijk en professioneel behandeld.

23 januari 2023

Goed

Prima mondhygiëniste

22 januari 2023

Zeer prettig

Prettige ontvangst en een goed advies.

22 januari 2023

Uitstekend!

Uitstekend behandeld!

21 januari 2023

Professioneel en vriendelijk, vlot geholpen

-

20 januari 2023

Geweldig

In Geertje heb ik angst overwonnen

20 januari 2023

Prima

Opvolging vanuit bericht op website moet nog een 'strakker'.

19 januari 2023

Prima tandarts en mondhygiëniste!

Mondzorg zoals het hoort!

19 januari 2023

Prima behandeling

Jammer van de lange wachttijd voor het plaatsen van een afspraak. Ontvangst en behandeling prima

18 januari 2023

gewoon goed

Tandarts Ed Wien is een vriendelijk persoon en voor zover rik kan boordelen ook heel kundig.

16 januari 2023

Prima behandeling

Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren en wat je kan verwachten. Ook het maken van een...

Lees meer

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
Selecteer uw praktijk:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

BlinQ Tandartsengroep
Concordialaan 10
4874 NZ
Etten-Leur
Vr
8:15 - 17:00